9 Mayıs 2008 Cuma

DEĞİŞİYOR BÜYÜYÜNCE ÇOCUKLAR

DEĞİŞİYOR BÜYÜYÜNCE ÇOCUKLAR

Bir çocuk kalbiyle yaşamak isterdim
Bir çocuk kalbiyle özgür
Bir o kadar da masumane ve hür

Ellerimde kına yakmak isterdim
Hani arifelerde küçük çocuklara yakılan kına gibi
Çılgınlar gibi koşmak sokakta
Ve de körebe oynamak isterdim sizlerle

Çiçek toplamak isterdim baharlarda
Gelincik, papatya, nergis ve lale
Bir demet yapıp sunmak isterdim annelere

Kışın kardan adam yapmak isterdim
Burnuna şöyle kocaman bir havuç takmak
Başında beresi, boynunda kaş koru olan
Bir çocuk olmak isterdim kızak kovalayan

Çocuk olmak isterdim
Yeniden küçük bir çocuk
Bir çocuk kalbinin
Heyecanını duymak isterdim içimde

Çocuklar gibi sevmek isterdim
Kavga yerine yüzlere gülen
Çiçek tutmak, sevgiyi dermek isterdim
Sevgisiz yüreklere

ERDAL DEMİR

Hiç yorum yok: